טוען נתונים...

עדכונים :

דבר ראש המועצה

דבר ראש המועצה

לפני ימים ספורים רשמתי לעצמי סיום השנה השמינית בשרותי כראש המועצה המקומית ראמה. שמונה שנים של נתינה, השקעה ומסירות, תוך שמירה על ערכים של כבוד, טוהר המידות, אמינות, צניעות ויושר. היום, כל תושב בראמה יכול להתפאר ולהתגאות בישוב בו הוא גר. בוצעה השקעה כבירה ואדירה בכל תחומי החיים. כולם זוכרים את הימים האפלים של החובות והעיקולים ושל אין ספור תיקי הוצל"פ. למעשה, ביחד עם הצוות הנהדר והמוערך של הנהלת המועצה, הצלחנו לכסות כ – 80 מיליון ₪ של חובות מצטברים ולהחזיר אותם לכלל הנושים שהיו, והרשות כיום מאוזנת , והצלחנו להחזיר עטרה ליושנה .

בשנים הללו רשמנו הישגים משמעותיים נוספים. ביצענו תוכנית הרחבת המתאר הקיים והוספנו 1480 דונם לכל הכיוונים, תוך התחשבות בצרכים של כלל הציבור, מכל העדות והמשפחות, ללא שום הבדל וללא משוא פנים לאיש זה או אחר. שמנו לעצמנו למטרה לשרת את הציבור נאמנה, ואכן השגנו קו כחול מאושר. המשמעות היא, שבזמן הקרוב כל צעיר בכפר, המתכנן את ביתו, יוכל לקבל היתר בניה חוקי .

כל רחוב וסמטה, כל דרך וכל בניין ממחיש את הפיתוח אשר בוצע בכפר. מאות מליונים הושקעו בתשתיות: בתאורת רחוב, הרחבה וריפוד כבישים. נבנו 8 גני ילדים, מרכז לקשיש, מרכז מיט"ל , מרכז ספורט, מגרש ספורט ומרכז מוסיקה חדש. כמו כן, חטיבת הביניים שופצה ונעשו השקעות במבני דת לכלל העדות, לרבות בתי קברות.

ובל נשכח את ההשקעה האדירה בחינוך! הצלחנו להוסיף עשרות תקנים למערכת החינוך בתוכניות תומכות חינוך , וכן הצלחנו לשפר ולשמור על אח"מ (אקלים חינוכי מיטבי) בכל מערכת החינוך בכפר, תוך שמירה על היעדים בהנחיית משרד חינוך. אין זה במקרה שזכינו בפרס החינוך המחוזי! גם בתרבות בוצעה השקעה ניכרת, שהשיא שלה הם הפסטיבלים המפוארים אשר התקיימו להנאה ולשמחת התושבים.

תושבים יקרים, אנו שמחים לבשר לכם על שיתוף פעולה עם אשכול בית הכרם, שבמסגרתו אנו מנגישים לכם את אתר דיגיטציה המשוכלל, אשר ייתן מענה בשיפור התקשורת בין התושב למועצה. אתר זה נועד לעזור לכם בקבלת מידע ואינפורמציה על כלל מחלקות המועצה. באתר ניתן, בלחיצת כפתור, לדעת ולקבל את כל השירותים החיוניים אשר המועצה מספקת לתושבים ובו תמצאו מידע על תוכניות המועצה, על משרות פנויות, מכרזים, תשלומים, הודעות לתושבים וכל זאת בצורה קלה וידידותית. אני מזמין את כל התושבים להשתמש בשרות יעיל זה.
אני אוהב אותכם מאוווווווווד

בכבוד רב ותודה ,
שאוקי אבו לטיף
ראש מ.מ. ראמה